2008年10月6日 星期一

股海衝浪 6-10-2008 


今日港股有幾大鑊相信大家都睇到,一開市已經玩個大裂口冇問題,反正大家早有心理準備,之但係lunch之後阿爺唔生性,上証跌到出晒界,咁既勢態港股自然跌到飛出街,結果全日跌878點,創兩年收市新低。

本來上午打算撈恒生摶反彈,諗下諗下鑽石山股神Billy又提一提三大唔好入市既理由:
1. 聽日放假去拜山。
2. 星期二美國有業績公佈,唔好既多。
3. 星期三雷曼苦主包圍立法會。(依,呢個好玩喎!!)

聽落好有道理,結果懸崖勒馬無買貨安心食lunch,點知下午越跌越多。
2:48PM,係我地既好味超人交易現場有以下精警對白:

好味超人:「跌成七百幾點,o的野好抵喎,買唔買貨?」
Billy:「呢o的位,乜都抵,睇緊2628。
好味超人:「喂,上証跌到出晒界,個chart都顯示唔到喎(見上圖),仲玩國企怕唔怕呀?」
Billy:「唔怕,阿爺會做野。」
好味超人:「阿爺尋日咪做左野囉,唔升喎,怕唔怕?」
Billy:「唔怕,阿爺過幾日開三中,冇理由呢頭開會果頭股災。」
好味超人:「有見地有見地。」
Billy:「咁你買唔買貨?」
好味超人:「買左啦,中石油。」
Billy:「嘩,乜咁摶,怕唔怕?」
好味超人:「你話阿爺會做野。」

就係咁,我地結論係照冒險,希望阿爺可以出動保衞地球。呢幾日氣氛差些少,但係以摶反彈呢講今日都係要入場,所以我地都係認為要加貨,而呢一刻DJI都跌超過400點,已知既利淡因素有望一次反映出呢。貫徹越跌越買既原則,星期三開返市如果又做多個夠勁既低位我會再溝貨,期待後市唔係惡劣得咁利害的話有望出現短期反彈,玩的話都會係集中玩指數股為主,大家可留意一下。

Billy今日金句:
「雖然唔會連開十鋪細,但呢o的市多數第十鋪先開大,我可能未等到第十鋪就輸死左。」
「打風先去衝浪,感覺份外刺激。」
「阿爺千奇唔好開雙向直通車,如果唔係連香港死剩既人都反攻大陸,到時港股即瓜得。」
「雖然阿爺係保衞地球既超人,但可能變身都變唔切就比人打死左。」

沒有留言: