2008年10月10日 星期五

生死衝浪 2008-10-10

所謂股災,其實係信心危機,大約每十年就有一次,一生人可以遇上幾次,而我地家陣就遇上可能係歷史上未遇過咁大劑既金融危機。

果然如王冠一教授年頭所言,歐洲金融機構一定會受美國影響而出事,呢兩日歐洲真係人心惶惶,各國政府都要為國內既銀行注資,要留意既係英國甚至係注錢入銀行系統外仲入股銀行,即係各國都發覺而家係金融系統出現問題,現代經濟建基於人對金融系統既信任,如果金融系統出事就唔係經濟問題而係社會問題。冰島呢個小國就首當其沖出事,幣值急瀉,銀行出現倒閉危機,最好笑係個政府都就呢要申請破產,唔知破左產之後係咪會有執達吏將佢成個國家拎出呢拍賣,到時比阿爺BID到就好玩。

而家世界各國最大既問題係銀行借唔到錢出又借唔到錢入,有水既銀行唔敢借比同業驚佢摺埋,冇水既銀行平時靠拆借渡日既就借唔到錢只有發狂賣野同call loan,咁會出現乜情況呢?遠既唔洗睇,就睇我地香港賣成衣既U-Right就即時比人call死,如果銀行平時唔係好急錢通常會揀拖一拖好過申請個客清盤一鑊熟,而家好明顯係銀行都狗急跳牆,相信呢類事件仲陸續有呢。最壞會係金融系統癱瘓導致商業社會無法運作,因而令銀行運作困難甚至執笠,大家都唔信銀行最後個個買夾萬放實金係屋企(銀紙都信唔過啦!),到時仲大劑過大擠提。

講返股市,尋日HSI反彈511點大家都好開心,我地冇走貨,諗住睇多日,似乎係錯誤既決定,睇呢今日又要跌1000點以上,15000點呢個位相信都守唔到,唯一既希望就係阿爺跌少o的頂住我地,咁收市都仲有可能跌少o的收場。如果冇貨係手既朋友不妨睇位買野摶反彈,買乜已經冇所謂,反正呢個時候已經冇乜技術分析可言,總之打開大利市機見到邊隻指數股跌得最勁就買邊隻,定個止蝕位就OK。仲夠膽玩!?鑽石山股神話齋:「怕死就唔會打風去滑浪啦。」

呢個市咁恐慌,相信大家而經乜野壞息消息都聽過,唔差在比多少少我地好味超人交易現場既民間極端意見比大家參考下。

Billy:「歐洲而家唔係小問題,可能有銀行執笠。」

Billy:「邊個話唔可以連開十鋪細,日本股市連開一百鋪細都係咁啦。」

Billy:「唔洗咁驚,港股最多跌到月尾,因為日日跌一千到時變0點。」

超人媽媽:「阿仔,中移動唔急買丫,隻野廿蚊升上呢,你估佢唔會跌返去廿蚊咩。」

好味超人:「911時DJI低位7500,係金融世界呢講而家大鑊好多,我諗要試返911個低位。」

好味超人:「而家大鑊過97年,當年係亞洲金融風暴,而家係美國金融海嘯,美國一個州GDP已經多過泰國全國。」

沒有留言: